fredag 29 oktober 2010

Engagemang

Jag är just nu alldeles för trött för att orka med något mer än att ta mig runt i vardagen. Många bra saker händer i mitt liv - blogga om eländet våra politiker ställer till med tack vare bristande ansvar bär mig emot just nu. Jag vill innerligt att bloggarlusten återvänder för vi som grupp får ej tystna, vi måste skriva vidare, vi måste protestera, vi måste ta för oss och visa på att vi också har rätt till ett värdigt liv. Vi som lärt mycket av processen har ett ansvar att föra våra kunskaper och vårt hopp om en bättre framtid vidare. Jag tänker inte ge upp, jag ska fortsätta kampen. Men just nu måste jag ha en liten paus medan annat pågår i mitt liv. I'll be back... :)

4 kommentarer:

  1. Ta en paus och vila upp dig. Kom sedan tillbaka med full kraft. Din röst och åsikter behövs i bloggvärlden.

    Själv väntar jag bara på det slutliga skattebeskedet i december. Sen blir det en ny ansökan om skuldsanering. Efter det kommer jag också att ta en "Timeout".

    NoCash

    SvaraRadera
  2. Ibland känns dagarna tunga, tro mig jag vet. Kämpa på, hittade glädje och styrka i något. Ibland behövs en paus från något för att orka gå vidare.

    SvaraRadera
  3. Hösten/vintern är en bra tid för paus.
    Ladda batterierna och sen ser vi fram emot din återkomst !

    SvaraRadera
  4. Tack för era vänliga ord! Ska försöka knåpa ihop ett inlägg till morgondagen men planerar i övrigt att ta det lugnt ett tag till...

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna ett avtryck från ditt besök - det uppmuntrar att kämpa vidare en stund till.